Super Pershing

Witanko,zakupiłem super persa z chwilą kiedy wszedł do zakupu,na początku byłem zadowolony ,bardzo dużo wbijało się w niego za zero lub też rykoszetował.O przebiciu dolnej płytu lub wyższej powyżej łączenia nie było mowy.Do tego losowało go bardzo ładnie max z 2-3x 8tier ,w chwili obecnej został tak zjebany że płakać się chce! Byle co wbija mi się w dolną płytę jak i w tą wyższą! Do tego gra jest zajebiście losowa,dziś kiedy grałem jagdpantherem nie mogłem super persa przebić strzelając w przód,na innych meczach kiedy ja grałęm persem hagd przebijał mnie jak chciał! Z lowe nie mam problemu aby persa przebijać w dolną płytę! Po co kupować tanki premium wydając kupę kasy a po miesiącu jebią każdy czołg premium.Nie kupujcie tego gówna! Armata jest śmieszna a teraz wyrzuca w np 3x 9tier lub 2x 10tier nawet!Co mamy tym gównem zrobić?

0 komentarze:

Prześlij komentarz