Niszczyciele

Co mnie wkurza? Na początku kiedy zaczynałem grę na becie widziałem jak obiekt miażdży przeciwnika i wszystko odbija,tak więc zabrałem się za robienie niszczycieli.Teraz żałuję straconego czasu i expa na 2tdki obiekt704 i t110e3,podobno niszczyciele mają bonus do kamuflażu i do tego aby niszczyciel nie był widzialny trzeba stać nieruchomo,hmmmmm. Sprawa wygląda bardzo ciekawie ponieważ niszczarki mają bardzo mały zakres ruchu armatą a co za tym idzie trzeba się ruszyć aby wycelować w przeciwnika co znowu powoduję utratę kamo i jesteśmy w 90% przypadków widoczni. Dodam że mimo to iż się nie ruszam niszczarką bez żadnego problemu prawie za każdym razem jestem wyspotowany,jaki więc jest sens niszczycieli? Gruby wolny w potężnym działem,przeważnie biorąc t110e3 do bitwy wywala mnie w drużyny w których jest po 4,5 art i w 80% przypadków na otwartą przestrzeń,lotnisko,kopalnie,klasztor,malinowka itp totalna bzdura bo jestem celem numer jeden. Do tego wkurw...ą mnie zmiany wargamingu! Wprowadzają testy przed patchami,t110e3 był super dlatego też go zrobiłem po patchu okazało się że dostaje nerfa! Teraz wcale taki mocny to on nie jest i znowu po co strata czasu na to?





0 komentarze:

Prześlij komentarz