Kradzież i naciąganie ze strony WG

Witajcie,nie wiem czy śledzicie filmiki reklamujące czołgi premium ,jakie to one są wspaniałe! Jak nimi można zarabiać i jak też kurewsko zajebiście je losuje!? To jest jedno jedyne naciąganie ludzi na pieniądze co jest w Naszym prawie przestępstwem,wiem wiem ktoś napisze że dobrowolnie kupiłem,ale jeśli ktoś coś reklamuje i zapewnia po zakupie okazuje się coś innego to jest to zwykłe oszustwo! Na filmiku chyba w 40sekundzie czytajcie co pisze,maszyna do zarabiania i tiery 9 w losowaniu to rzadkość


A losuje mnie co bitwę w kilka 9tierów! A ostatnio i takie bitwy się zdarzają!
Ktoś mi napisze że płacze? Nieeee ja się domagam tego co było mi obiecane!

Dodam jeszcze iż wiem że grając z t50 wyrzuca wysoko,jednak dzieje się też tak kiedy gram samemu.

0 komentarze:

Prześlij komentarz